Nuoret

Asikkalan Ampumaseura järjestää 7 – 14 vuotiaille nuorille ampumakoulua osana ampumaurheiluliiton kultahippu toimintaa.

Nuorten ampumailta on syyskuun puolivälistä huhtikuun loppuun aina keskiviikkoisin klo 16.30 alkaen Vääksyn ilma-aseradalla. Harrastuksen voi aloittaa seuran aseilla.

Jos olet kiinnostunut urheiluammunnasta ja ampumaharrastuksen aloittamisesta lue nuorille suunnattu Ampumaurheilu on hieno harrastus. Miten pääsen alkuun? - tietopaketti. Voit ottaa meihin yhteyttä ja tulla tutustumaan toimintaamme. Pidämme haluttaessa tutustumistilaisuuksia myös koululaisryhmille.

Syksyllä aloitamme ampumakoulun keskiviikkona 22.9.2021 klo 17.00 ja jatkamme keskiviikkoisin samaan aikaan 23.3.2022 asti.